خبرگزاری بارسلونا

ساخت وبلاگ
نقل و انتقالاتمنبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

پاریس سنت ژرمن به فکر امضا قرارداد با نیمار، در تابستان امسال نیست. منابع نزدیک به ناصر الخلیفی، مدیر عامل این باشگاه، شایعات پراکنده شده درمورد انتقال نیمار به پارک دو پرنس را رد کرده اند: هیچ اتفاقی نیفتاده است.

در نتیجه شایعاتی که اخیرا توسط رسانه ها درمورد پیوستن این مهاجم آبی اناری پوش به جمع پاریسی ها مطرح شده است به طور کلی رد می شود. بارسلونا و نیمار تاکنون بر سر تمدید قرارداد 4 ساله این بازیکن به توافق رسیده اند (البته یک گزینه پنج ساله نیز وجود دارد که طبق آن قرارداد او تا سال 2022 تمدید خواهد شد)؛ این معامله اواسط ماه جولای رسمی خواهد شد.


با اینکه لوران بلان در ماه فوریه یک قرارداد 2 ساله با پاریس سنت ژرمن امضا کرد اما احتمال دارد تابستان امسال از این تیم جدا شده و اونای امری جایگزین او شود. همچنین پاریسی ها اولین فصلشان را بعد از محرومیت فیفا به دلیل نقض فیرپلی مالی در پیش رو دارند و به خدمت گرفتن نیمار، نقض دوباره این قانون خواهد بود.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 241 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:58

مصاحبهمنبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

آندرس اینیستا تا اینجای یورو 2016 عملکرد قابل توجهی را در این رقابت ها ارائه داده است و اکنون خود نیز از فرم خوبی که در آن قرار دارد لذت می برد. اینیستا طی مصاحبه ای در مورد جزئیات زندگی حرفه ای خود و آینده اش در نیوکمپ صحبت کرد، جایی که ظاهرا قرار نیست او را به عنوان سرمربی ببینیم. او همچنین صحبت هایی در مورد توپ طلا و آینده نیمار داشت، که در این خبر آن ها را می خوانیم.

او گفتگوی خود را اینگونه آغاز کرد: «به عنوان یک بازیکن شکی در این مورد [که می خواهم در بارسلونا بمانم] ندارم. بدون شک بارسا جایی است که بخش بزرگی از زندگی من در آنجا شکل گرفت و من روزهای زیادی را در آن گذراندم - اینجا خانه دوم من است».


اگر چه اینیستا اکنون 32 سال دارد اما هنوز صحبتی درمورد بازنشستگی از او نشنیده ایم. از سویی شایعات و پیشنهاداتی مطرح است که ممکن است او را در آینده به عنوان سرمربی، روی نیمکت آبی و اناری ها ببینیم، چیزی او حتی به آن فکر هم نمی کند: «من در این باره [هدایت بارسا] حتی فکر هم نکرده ام، در این مورد چیز دیگری وجود ندارد، این چیزی است اکنون نمی توانم درموردش اظهار نظر کنم. واقعا کار سختی است که بخواهم از الان سال های پیش رو را پیش بینی کنم. می خواهم از حال لذت ببرم و این چیزی است که مرا خشنود می سازد».

اینیستا همچنین درباره سرمربی سابق بارسلونا، پپ گواردیولا نیز صحبت کرد، کسی که 14 جام را به همراه یکدیگر برای کاتالان ها به ارمغان آوردند. گواردیولا فصل جدید خود را در انگلیس و با منچستر سیتی آغاز خواهد کرد که به عقیده اینیستا این جا به جایی می تواند موفقیت آمیز باشد: «گواردیولا با منچستر سیتی به چیزهای جدیدی دست خواهد یافت، من تحت هدایت او بازی کرده ام و می دانم که چگونه فردی است - سیتی سرمربی بزرگی دارد. او یکی از بهترین مربیان دنیاست و می تواند تیمی را پرورش دهد که برای کسب تمام عناوین بجنگد».

اینیستا در مورد انتخاب احتمالی اش به عنوان مرد سال فوتبال دنیا و دریافت توپ طلای فوتبال جهان، گفت: «نبردن توپ طلا مرا اذیت نمی کند و اینکه تا به حال آن را نبرده ام هم، یک بی عدالتی محسوب نمی شود! هم مسی و هم رونالدو مستحق بردن جوایزی که بردند، بودند. هر کسی عقیده ای دارد. اما بودن در کنار بهترین بازیکنان دنیا و رقابت کردن با آن ها، امتیاز بسیار بزرگی است».

در چند روز اخیر خبرهایی در مورد علاقه منچستر یونایتد و پی اس جی به نیمار به گوش می رسد، اما اینیستا با اطمینان کامل می گوید که نیمار قصد ترک نیوکمپ را ندارد: «حاضر شرط ببندم که نیمار می ماند! اگرچه باشگاه های بزرگی به دنبال جذب او هستند، اما من فکر می کنم که او در بارسا خوشحال است و امیدوارم که با ما بماند و سطحی مانند فصل گذشته از خودش به نمایش بگذارد».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:58

نقل و انتقالاتمنبع: اسپورت
مترجمین: مبینا پولایی - محمد صدرا نژادی / FCBarcelona.ir

زمزمه های پیوستن خاویر ماسکرانو به یوونتوس روزهاست که شنیده می شود. این امر رابرت فرناندز را بر آن داشته تا به ایالات متحده آمریکا سفر کند و به این بازیکن بگوید که باشگاه تمام سعی خود را خواهد کرد تا او احساس رضايت داشته باشد. ماسکرانو یکی از مهره های کلیدی تیم لوئیز انریکه است.


شنبه، مدیر ورزشی بارسلونا، رابرت فرناندز در ورزشگاه ژیلت بوستون برای دیدن بازی آرژانتین در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا حضور داشت. او به آمریکا آمده بود تا پیشرفت دو بازیکن بارسلونا، مسی و ماسکرانو را دنبال کند. مسی به این دلیل که تازه از مصدومیت بازگشته و ماسکرانو به این دلیل که باشگاه در تلاش است تا او را در بارسا نگاه دارد.

رابرت فرناندز در آمریکا حضور داشت و از نزدیک شاهد پیروزی 4-1 آرژانتین مقابل ونزوئلا در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا بود. او پس از بازی با ماسکرانو - و البته مسی - ملاقات کرد. فرناندز به هافبک دفاعی تیم خود گفت که آنها نمی خواهند او باشگاه را ترک کند و حتی نمی خواهند در این مورد قیمتی به یوونتوس پیشنهاد دهند، چرا که آنها تنها به حضور او در نیوکمپ فکر می کنند.

بارسا می خواهد ماسکرانو را خوشحال ببیند؛ این ملی پوش آرژانتینی جلسه خود - با رابرت فرناندز - را با رضایت ترک کرد. حال قرار بر این شده تا باشگاه با این بازیکن خود یک قرارداد جدید ببندد، کسی که احتمال خروجش از نیوکمپ چندان جدی به نظر نمی رسید.

مدیر ورزشی بارسلونا در دیدار با مسی، از عملکرد او در کوپا آمریکا حمایت کرد و نیز برای او و ماسکرانو در ادامه این رقابت ها آرزوی موفقیت کرد. او قصد دارد یک ملاقات با کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی تیمش نیز برقرار کند.

گذشته از این، رابرت برای دیدن رامیرو فونز موری در ورزشگاه حضور یافت. بازیکنی که در ریورپلاته زیر نظر مارچلو گالاردو کار کرده و بارسا برای مدتی به جمع آوری اطلاعات درمورد او مشغول بود.

تابستان سال پیش فونز موری به اورتون پیوست و برای همین به نظر می رسد که در حال حاضر هدف مناسبی برای بارسلونا نیست.


رابرت درباره ی این هافبک دفاعی به اسپورت گفت: «او بازیکن خوبی است و ما او را برای مدت زیادی است که می شناسیم، اما قصد نداریم که تابستان امسال او را خریداری کنیم».

مدیر برنامه این بازیکن، خورخه کیسترپیلر از اینکه بارسلونا فونز موری را زیر نظر داشته مطلع است ولی بسیار واضح است که مذاکره ای انجام نشده و بارسلونا بیش تر او را برای آینده زیر نظر نگه داشته است.

فونز موری 25 ساله یک مدافع مرکزی است و در هوا بسیار خوب بازی می کند. این بازیکن چپ پا برای آرژانتین در کوپا آمریکا در کنار بازیکن منچستر سیتی، نیکولاس اوتامندی در سطح عادی بوده است.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:40

تور پیش‌فصلمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

فرآیند پیش فصل 2016/17 برای بارسا، از 19 جولای و پیش از سفر به انگلستان برای برگزاری پیش فصل، با انجام تست های فیزیکی و پزشکی روی بازیکنان تیم، آغاز خواهد شد.

دقیقا 30 روز تا لحظه ای که بازیکنان بارسا باید بار دیگر در سیوتات اسپورتیوا حاضر شوند و پیش فصل 2016/17 را آغاز کنند، باقی مانده است. 19 جولای، آن ها تست های فیزیکی و پزشکی را، پیش از شروع رسمی تمرینات، انجام خواهند داد. اگرچه همه بازیکنان در این تاریخ باز نخواهند گشت، چرا که اکثر آن ها در مسابقات کوپا آمریکا، یورو و المپیک حضور دارند و خواهند داشت، و بنابراین پس از گذراندن تعطیلات به تعویق افتاده خود، به دیگر بازیکنان ملحق خواهند شد.

لوییز انریکه در تمرینات پیش فصل 2014/15


پیش فصل در انگلستان

پس از انجام شش روز تمرین فشرده، تیم در 25 جولای از بارسلونا به بیرمنگام انگلیس سفر خواهد کرد و سپس یک هفته تمرین را در سنت جرج پارک انجام خواهند داد. پس از آن، در 30 جولای آن ها به دوبلین، پایتخت ایرلند خواهند رفت تا از ساعت 19:00 به وقت محلی، با سلتیک اسکاتلند، در چارچوب رقابت های جام قهرمانان بین المللی مصاف دهند.

بارسا همچنین قرار است که 3 آگوست، با لستر سیتی در استکهلم و 6 آگوست با لیورپول در لندن مصاف بدهد. زمان دقیق برگزاری جام خوان گمپر، و دو بازی با سویا در سوپر کاپ اسپانیا، هنوز مشخص نشده اند.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:08

مصاحبهمنبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این روز ها بارسلونا علاوه بر سایر اهداف نقل و انتقالاتی خود، که بیشتر در پست دفاع به آن نیاز دارد، به دنبال یک مهاجم نیز می گردد و گابریل خسوس یکی از گزینه های برزیلی آنهاست. این ستاره جوان، اکنون در پالمیراس توپ می زند و توجه باشگاه های اروپایی زیادی را به خود جلب کرده است، در این میان بارسا یکی از باشگاه هایی است که می خواهد پیش از یوونتوس به او دست یابد.

پیشنهاد فعلی بارسلونا برای خسوس 19 میلیون یورو می باشد. اما اگر او در المپیک که در کنار نیمار بازی خواهد کرد پیشرفتی از خود نشان دهد، این مبلغ تا 5 میلیون می تواند افزایش پیدا کند. گابریل خسوس که از آکادمی باشگاه پالمیراس پرورش یافته است، از پیوستن به بارسلونا به عنوان یک "رویا" یاد می کند.


گابریل خسوس شانس بازی در نیوکمپ را از دست نخواهد و اگر بخواهد به جمع کاتالان ها بپیوندد باید سبک بازی خود را نیز با آنها تطبیق دهد، پیوستن به بارسلونا یک چالش به شمار می رود، او در این مورد توضیح داد: «من از شرایط خودم خبر دارم و می دانم چه پتانسیلی دارم و چه کمک هایی می توانم بکنم».

خسوس در حال حاضر در فرم خوبی قرار دارد: «من واقعا سخت کار می کنم و تا حدی به خودم فشار می آورم که بتوانم به بالاترین سطح بازی ای که دوست دارم برسم. من از تلاش خودم لذت می برم». او در مورد خانواده خود نیز گفت: «من بهترین خانواده ممکن را دارم، آنها مرا به بهترین شکل راهنمایی می کنند و من واقعا به آنها اعتماد دارم ... اما در نهایت این خودم هستم که تصمیم می گیرم».

اکنون یکی از سران باشگاه بارسلونا در سائوپائولو است تا به این مذاکرات سرعت ببخشد. این هفته می تواند اتفاقات مهمی در پنجره نقل و انتقالاتی برای آبی و اناری ها رخ دهد. بارسا در تلاش است تا در اسرع وقت قرارداد ها را حل و فصل و نتایج نهایی را اعلام کند.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:05

لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

بارسلونا و این تیم تازه صعود یافته، تاکنون 72 بار در لیگ دسته یک اسپانیا با یکدیگر ملاقات کرده اند. اوساسونا با کسب پیروزی در یک بازی پلی-آف مقابل گیرونا، حال بعد از دو سال به لالیگا بازگشته است.

آبی اناری پوشان باید یک بار دیگر در ورزشگاه السدر مقابل تیمی صف آرایی کنند که به خوبی آن را می شناسند، تیمی که تا به حال در 36 بازی لالیگایی در این ورزشگاه با آن مواجه شده اند. کاتالان ها یک رکورد فوق العاده را در 72 بازی برابر اوساسونا به ثبت رسانده اند؛ 41 برد، 16 تساوی و 15 شکست.


آنها در نیوکمپ 36 بار در چارچوب رقابت های لالیگا با این تیم بازی کرده که در این بین 28 برد، 4 تساوی و 4 شکست نصیبشان شده است. سه بازی اخیر این دو تیم در نیوکمپ مجموعا 21 گل را در پی داشته است: پیروزی های 8-0، 5-1 و 7-0 برای بارسا.

حال پس از دو سال شاگردان انريكه به السدر باز می گردند. طی 36 بازی ای که بین بارسا و اوساسونا در پامپلونا برگزار شده، 13 برد، 12 تساوی و 11 شکست سهم آبی و اناری ها بوده است.

12 بازی در جام حذفی

علاوه بر 72 بازی ای که در لالیگا بین این دو تیم برگزار شده است، 12 دیدار (مجموع بازی های رفت و برگشت) نیز در رقابت های جام حذفی اسپانیا شکل گرفته است. این 12 بازی در 6 دور از مسابقات کوپا دل ری برگزار شده که بارسا در 5 تای آن ها به مرحله بعدی صعود کرده است.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:40

کاریکاتور روز: 54امین گل ملی مسی و برابری با رکورد باتیستوتا!کاریکاتور
کاریکاتور

بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!

نظرات کاربران

shakib10
پاسخ به: کاریکاتور روز: 54امین گل ملی مسی و برابری با رکورد باتیستوتا!
ریشارو پررنگ تر شده:)

دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۴۷)

 

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:40

نقل و انتقالاتمنبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

«نیمار و آینده اش در آرامشی نسبی قرار دارند». این خبر را مدیر برنامه نیمار و نمایندگان بارسلونا - که در چند روز آینده به برزیل خواهند رفت و به نیمار خواهند پیوست - می دهند.

هیچ کس شک ندارد که قرارداد این بازیکن 24 ساله تمدید خواهد شد، حتی با وجود درخواست باشگاه های دیگری که حالا می دانند به خدمت گرفتن نیمار غیر ممکن است. نیمار در صورتی می تواند باشگاه را ترک کند که درخواستی از سوی باشگاهی برایش فرستاده شود و این اتفاق تابستان امسال نمی افتد. چون هیچ باشگاهی نمی خواهد ریسک شکستن "قانون فیرپلی مالی" را به جان بخرد. مجموع هزینه برای انتقال نیمار می تواند به 500 میلیون یورو برسد و نقض این قانون باعث تحریم تیم ها در پنجره نقل و انتقالات می شود.


بارسلونا، رائول سانلئی را برای تعیین قرار داد جدید با نیمار به برزیل فرستاده است. بارسلونا از علاقه مندی باشگاه های دیگر ازجمله منچستریونایتد و پاریس سنت ژرمن برای خرید نیمار خبر دارد ولی آن ها فکر می کنند به خدمت گرفتن نیمار پروژه ای طولانی خواهد بود. تصمیم باشگاه های علاقمند به جلوگیری نیمار از تمدید قرارداد است. بنابراین تابستان سال بعد کاتالان ها باید با نیمار تمدید کنند و اگر این اتفاق نیفتد، نیمار در سال 2018 بازیکن آزاد خواهد بود. به خدمت گرفتن نیمار در تابستان امسال یک رویای – واهی است.

هر باشگاهی که بخواهد نیمار را به خدمت بگیرد مجبور است علاوه بر پرداخت بند 190 میلیون یورویی 21 درصد هزینه انتقال را به IVA بدهد.

علاوه بر این نیمار به ازای هر فصل 45 میلیون یورو می گیرد، و این به این معنی است که مجموع هزینه انتقال نیمار به 500 میلیون یورو می رسد. هیچکس شک ندارد که توان مالی یونایتد یا پی اس جی زیاد است ولی قوانینی هم وجود دارند. این نوع از انتقال آن ها را از محدودیت های قانون "خرید جوانمردانه" عبور می دهد و این باشگاه ها مجازات خواهند شد. در واقع پی اس جی و منچستر یونایتد برای این انتقال تحریم هستند.

مدیربرنامه نیمار خواستار آرامش برای نیمار است. تمدید قرارداد انجام شده و نیمار علاقه مند به بازی کردن در بارسلونا برای فصل های زیادی است. بارسا می داند که در حال حاضر او مجبور است تمدید کند و برای فصل بعد، امید دارد که سفر سانلئی پایان خوشی داشته باشد.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:40

نقل و انتقالاتمنبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

دفاع راست بارسلونا به برزیل باز خواهد گشت و به باشگاه کروزیرو خواهد پیوست. کار این انتقال تمام شده به نظر می رسد و فقط به تصمیم داگلاس بستگی دارد. البته داگلاس به طور کامل فروخته نخواهد شد و برای همیشه اسپانیا را ترک نخواهد کرد.

بارسا و کروزیرو با هم به توافق رسیدند و این باشگاه برزیلی 2 میلیون یورو به بارسلونا خواهد پرداخت ( به اضافه ی حق 60 درصدی داگلاس). سائولو پائولو 4 میلیون یورو دریافت کرد و داگلاس را به مدت دو سال به بارسا فروخت اگرچه شرایط او در نیوکمپ بسیار سخت شد. او در 9 بازی برای بارسا به میدان رفت و در اصل اکثر آن ها اهیمت چندانی نداشتند.


هرچند، این پروژه هنوز تمام نشده است و داگلاس مخالف این انتقال است. این بازیکن 25 ساله مشتاق این است که در اسپانیا بماند و به صورت قرضی به تیم دیگری در لالیگا منتقل شود و هر اتفاقی بیفتد داگلاس حرف آخر را خواهد زد.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:09

مصاحبهمنبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

کریستیانو رونالدو شخصیت قابل بحثی دارد و این را فقط مخالفان این ستاره پرتغالی برای برهم زدن تمرکز او نمی گویند. چون یکی از همبازی های سابق او همین نظر را دارد. آخرین بازیکنی که درباره رونالدو صحبت کرده است هافبک هلندی رئال بتیس، رافائل فن در فارت است. کسی که رختکن رئال مادرید را در طول فصل 2009/10 با رونالدو شریک بوده است.

فن در فارت در وطنش با NOS درمورد رونالدو صحبت کرد و نظری عجیب در مورد او داد. وقتی از او در مورد رابطه شان پرسیده شد جواب داد: «من فکر نمی کنم که ما می توانستیم دوست باشیم. چون کریستیانو فوق العاده کسل کننده است».


هرچند او بازی رونالدو را ستایش کرد و گفت: «او یک بازیکن حرفه ای و فوق العاده است. او اولین کسی است که در زمین تمرین حاضر می شود و آخرین کسی است که زمین را ترک می کند و این دلیل فوق العاده بودن اوست».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:09

الموندو دپورتیوو چاپ امروز با تیتر «آزار»، به فشار باشگاه های مختلف اروپایی برای تصاحب شاهزاده نیوکمپ اشاره کرده است: «نمایندگان سه باشگاه PSG، یونایتد و مادرید در برزیل حضور دارند تا مانع از تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا شوند».

بند آزادی او به مبلغ 190 میلیون هم مانع جدایی این بازیکن نخواهد شد، اما اینیستا عقیده دارد نیمار باشگاه را ترک نمی کند.

داگلاس با 2 میلیون راهی کروزیرو می شود

درخشش اینیستا و لئو، غرق شدن رونالدو!

مسی با 54 گل به باتیستوتا رسید

اسپورت اما مصاحبه ای اختصاصی با آندرس اینیستا انجام داده که بخشی از آن را می خوانید: «نگهبان سبک»

تا زمانی که بارسا شفاف عمل می کند، سبک این تیم در خطر نیست»

«دادگاه؟ اتفاقاتی که بر سر مسی و نیمار می آید، نا خوشایند است»

«شک ندارم و امیدوارم در بارسلونا به زندگی ادامه دهم»

«اینکه پیکه در موقعیت خوبی قرار گرفته، خبر خوبی است. اقدامات علیه او وحشیانه بود»].

گابریل خسوس: «بازی کردن در بارسا یک رویا است».

بازدید رابرت از کمپ تیم ملی آرژانتین؛ فشار برای نگه داشتن ماسکرانو

مسی با آرژانتین تاریخ سازی می کند

اسپورتیو همچنین با تیتر «آیا امسال می شود؟» به درخشش مسی به همراه تیم ملی کشورش در رقابتهای کوپا آمریکا پرداخته است: «مسی، آرژانتین را به نیمه نهایی برد، با ثبت 54 گل هم تراز باتیستوتا قرار گرفت و در انتظار کسب اولین عنوان خود به همراه آلبی سلسته می باشد».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:09

نقل و انتقالاتمنبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

دفاع راست بارسلونا به برزیل باز خواهد گشت و به باشگاه کروزیرو خواهد پیوست. کار این انتقال تمام شده به نظر می رسد و فقط به تصمیم داگلاس بستگی دارد. البته داگلاس به طور کامل فروخته نخواهد شد و برای همیشه اسپانیا را ترک نخواهد کرد.

بارسا و کروزیرو با هم به توافق رسیدند و این باشگاه برزیلی 2 میلیون یورو به بارسلونا خواهد پرداخت ( به اضافه ی حق 60 درصدی داگلاس). سائولو پائولو 4 میلیون یورو دریافت کرد و داگلاس را به مدت دو سال به بارسا فروخت اگرچه شرایط او در نیوکمپ بسیار سخت شد. او در 9 بازی برای بارسا به میدان رفت و در اصل اکثر آن ها اهیمت چندانی نداشتند.


هرچند، این پروژه هنوز تمام نشده است و داگلاس مخالف این انتقال است. این بازیکن 25 ساله مشتاق این است که در اسپانیا بماند و به صورت قرضی به تیم دیگری در لالیگا منتقل شود و هر اتفاقی بیفتد داگلاس حرف آخر را خواهد زد.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:33

مصاحبهمنبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

مدافع اسپانیا، مارک بارترا گفت که وقت زیادی را برای آماده سازی خودش صرف کرده تا زمانی که تیمش به او احتیاج پیدا کرد بتواند آماده باشد. او احساس آرامش و آمادگی و رشد می کند اگر ویسنته دل بوسکه روی او حساب کند. در این خبر، صحبتهای او را در ارتباط با حضورش در تیم ملی اسپانیا در یورو 2016 خواهید خواند.


مدافع مرکزی بارسلونا، کسی که فرصت بازی در یورو را پیدا نکرده است گفت: «سرمربی یکی از کسانی است که مسئولیت دارد، او می داند که چه کار باید انجام دهد و ما می دانیم این (یورو 2016) طولانی است. بازی های زیادی وجود دارد. تیم روی فرم مناسب خود است و بازیکنان بازی می کنند اما آنها وقت زیادی برای بازی کردن نداشتند. ما به تصمیمات سرمربی احترام می گذاریم و اگر شانس بازی پیدا کنم، احساس خوبی پیدا خواهم کرد و از آن بهره خواهم برد».

«من ماه های زیادی را برای آماده سازی خودم صرف کردم تا زمانی که تیم به من نیاز داشت بتوانم آماده باشم. من احساس امنیت، آرامش و رشد می کنم و اگر مربی به من نیاز داشت با شرایط مقابله خواهم کرد. من هفته های پیش را صرف به دست آوردن یک احساس خوب با هم تیمی هایم کردم. ما بسیار سخت تمرین کردیم تا بتوانیم به تیم کمک کنیم. من احساس خوبی دارم».

هم چنین او از امکان حضور دروازبان ذخیره در بازی با کروواسی صحبت کرد. اینکه ایکر کاسیاس به جای ده خیا به زمین می آید یا نه؟

«من به ده خیا، ایکر و سرخیو ریکو ایمان دارم و اگر ایکر در درون دروازه بایستد ما احساس آرامش خواهیم کرد. ایکر همانند ده خیا دروازبانی فوق العاده است».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:25

مصاحبهمنبع: اسپورت
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir

هافبک سابق آبی و اناری ها عقیده دارد با وجود عملکرد خوب مسی و کریستیانو رونالدو، اما این دو بازیکن قابل قیاس با رونالدینهو نیستند. مصاحبه او با اسکای اسپورت را در ادامه می خوانید:


«رونالدینهو در زمان خودش بسیار با استعدادتر از مسی و رونالدو بود. زمانی که ما حتی نمی دانستیم باید چه کاری انجام دهیم، او برای گل زدن برنامه ریزی می کرد».

او همچنین بیان می کند: «کریستیانو جوان و مناسب برای رقابت است؛ همچنین مسی برای آنکه بتواند هرآنچه می خواهد با توپ انجام دهد، سخت تلاش کرده است. اما چیزی که ما از رونالدینهو می بینیم طبیعی است. او توانایی ویژه ای دارد. هر زمان که ما توپ را به او می دادیم، به شیوه ای متفاوت گل می زد».

مثلث دکو، رونالدینهو و مسی در فصل 2005/06 به همراه بارسلونا عناوین متعددی به دست آوردند که مهمترین آن قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان بود. این سه بازیکن در کنار یکدیگر خوش درخشیدند؛ گرچه ستاره اهل روزاریو به دلیل مصدومیت نتوانست در روزهای پایانی فصل برای این تیم به میدان برود.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:26

مصاحبهمنبع: ویلابا
مترجم: محمد صدرا نژادی / FCBarcelona.ir

آندرس اینیستا در مصاحبه ای که با CUATRO انجام داد، در مورد لحظات فوق العاده اسپانیا در یورو 2016 صبحت کرد. او همچنین تمامی شایعات در مورد خروج نیمار از باشگاه در تابستان پیش رو را رد کرد.


نیمار

«نه. من این شایعات را قبول ندارم. چیزی که به آن باور دارم این است که باشگاه های بزرگی خواهان به خدمت گرفتن او هستند و آرزوی من این است که در بارسلونا بماند».

«من تا کنون با او صحبت نکرده ام (صحبت برای ماندن در بارسلونا). ولی فکر می کنم که او دوست دارد بماند».

پیکه

«او در یک موقعیت خوب و ایده آل قرار گرفته است. هر اتفاقی که قبلا افتاد برای هیچکس خوب نبود. نه برای خودش و نه برای تیم. تعهد او به تیم ملی جای هیچ شکی را نمی گذارد. وقتی آن ها (تماشاگران) سوت می زدند، همه ی ما آزرده می شدیم».

توپ طلا

«این چیزی نیست که مرا اذیت کند. مردم انتخاب های خودشان را دارند و مسی و رونالدو شایسته این هستند که برنده این جایزه باشند».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:26

مصاحبهمنبع: ویلابا
مترجم: محمد صدرا نژادی / FCBarcelona.ir

ایوان راکیتیچ درباره بازی تیمش مقابل اسپانیا در چارچوب رقابت های یورو صبحت کرده است. همچنین از او درباره ی سطح فوق العاده آندرس اینیستا که در بازی های قبل نشان داد پرسیده شد و راکیتیچ ابراز امیدواری کرد که اینیستا مقابل کرواسی استراحت کند.


اینیستا و استراحت

«من فکر می کنم سطح بازی او کسی را شگفت زده نکرد. صحبت درباره ی اینیستا یعنی صحبت درباره ی جادوی فوتبال. من فکر می کنم که او به اندازه کافی از یورو لذت برده است. امیدوارم مقابل ما استراحت کند».

مساوی؟ خوب خواهد بود

«آن ها می توانند رهبرهای لیگ اسپانیا باشند. یک مساوی آن قدر ها هم بد نخواهد بود و برای هردو تیم خوب است؛ اما انتظار یک بازی خیلی سخت را دارم».

مودریچ بازی خواهد کرد؟

«امیدوارم که این طور باشد. امروز کمی تمرین کرد. باید ببینیم که فردا چطور تمرین خواهد کرد».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:26

آمار و ارقاممنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این ملی پوش آرژانتینی تا به حال 54 گل برای تیم ملی و نیز 482 گل برای تیم باشگاهی خود به ثمر رسانده است. گلی که لئو بامداد یکشنبه در دقیقه 60 بازی آرژانتین و ونزوئلا، در باستون به ثمر رساند تنها یک گل نبود؛ این گل 54 امین گل ملی او بود و باعث تا این مهاجم آبی و اناری در صدر جدول گلزنان تاریخ فوتبال آلبی سلسته، در کنار گابریل باتیستوتا قرار گیرد.


مسی اکنون با 482 گل (در تمام بازی های رسمی و دوستانه) بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا نیز هست. حال در نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا 2016، مردی هست که با کسب 28 جام قهرمانی به همراه بارسلونا، همچنان به دنبال کسب اولین جام قهرمانی خود به همراه تیم ملی کشورش است. او اکنون تنها 2 قدم تا رسیدن به این مهم فاصله دارد.

برزیل و پاراگوئه: قربانیان مورد علاقه مسی

از بین 54 گل ملی مسی، 50 تای آنها با پای چپ، دو تای آنها با پای راست و دو تای دیگر آنها با ضربه سر به ثمر رسیده است. 46 تا از این 54 گل (حدود 85 درصد) از داخل محوطه جریمه، 11گل (حدود20 درصد) از روی نقطه پنالتی و 5 گل (حدود 9 درصد) از روی ضربات آزاد به ثمر رسیده است. همچنین شایان ذکر است که در بین این 54 گل، 27 گل لئو در بازی های دوستانه آرژانتین، 15 گل در مراحل مقدماتی جام جهانی، 5 گل در جام جهانی و 7 گل در کوپا آمریکا به ثمر رسیده است. برزیل و پاراگوئه هر کدام چهار گل و بولیوی، گواتمالا، سوئیس، اروگوئه، ونزوئلا و مکزیک هر کدام سه گل از سوی این ستاره آرژانتینی دریافت کرده اند. مسی همچنین در بازی با تیم های شیلی (2 گل)، اسپانیا (2 گل)، کلمبیا (2 گل)، کرواسی (2 گل)، آلمان (1گل)، پرتغال (1گل) و فرانسه (1گل) برای آرژانتین گلزنی کرده است.

چهار هت تریک و شش دابل

در بین هم تیمی های لئو مسی در خط حمله آرژانتین، کارلوس توز و گونزالو هیگواین هر کدام هفت پاس گل و کان آگرو شش پاس گل برای او ارسال کرده اند. این مهاجم آرژانتینی بارسلونا رکورد 4 هت تریک و 6 دابل را با پیراهن تیم ملی خود به ثبت رسانده است. او در هر یک از فصل های 2011/12 و 2012/13، 9 گل برای آبی و سفید ها به ثمر رسانده است و در این فصل تا به حال هفت گل وارد دروازه حریفان کرده است، در حالی که همچنان یک - و در صورت صعود به فینال دو - بازی در رقابت های کوپا آمریکا باقی است.

شکی نیست که مسی می تواند به زودی از باتیستوتا نیز پیشی بگیرد و به تنهایی برترین گلزن آرژانتینی ها لقب گیرد؛ تنها سوالی که وجود دارد این است که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؟!

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:30

نقل و انتقالاتمنبع: اسپورت
مترجم: محمد صدرا نژادی / FCBarcelona.ir

بارسلونا برای خرید گابریل خسوس، بازیکن جوان برزیلی باشگاه پالمیراس بسیار جدی است. صحبت ها از علاقه بارسا به این بازیکن از چند روز پیش شروع شد. اگر همه چیز درست پیش برود، این جواهر قاره آمریکای جنوبی می تواند به بارسلونا ملحق شود. ولی به نظر نمی رسد که این کار آسان باشد زیرا باشگاه های دیگر با بارسا در رقابتند.


بعد از ابراز علاقه بارسا به این بازیکن، آبی و اناری ها قدم هایی برای این انتقال انجام دادند. آن ها 19 میلیون، به اضافه 5 میلیون اضافه پیشنهاد کردند. پیشنهاد بارسلونا نشان می دهد که کاتالان ها برای این انتقال مصمم هستند و پیشرفت هایی در روز های آینده صورت می گیرد.

بارسلونا ماه های زیادی را برای دنبال کردن بازیکنان ستاره و جوان صرف کرد. باشگاه بازیکنان مختلف را در برزیل زیر نظر دارد و گروه استعداد یابی باشگاه موافقند که گابریل خسوس به خدمت گرفته شود.

این بازیکن در سن 19 سالگی مانند یک ستاره به نظر می رسد. همانند پروژه نیمار، که باشگاه انتقال را زود و سریع انجام داد، پروژه این بازیکن در حال پیگیری است و قطعا کامل کردن این انتقال ساده نخواهد بود.

برای انتقال گابریل خسوس، مانند هر بازیکن برزیلی دیگری شرایطی وجود دارد: مدیر برنامه او 55 درصد و باشگاه پالمیراس 30 درصد در انتقال این بازیکن سهم دارند و درنهایت به خود او 15 درصد می رسد.

این باشگاه برزیلی می داند که در تابستان پیش رو، در خطر از دست دادن ستاره اش است؛ برای همین می خواهد که بیش ترین پول ممکن را دریافت کند اما پولی که بارسلونا با این بازیکن توافق کرده از پیش تعیین شده است.

بند قیمت گابریل خسوس برای باشگاه های اروپایی 24 میلیون است. به جز بارسلونا، رئال مادرید، پاریس سنت ژرمن، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد خواهان این بازیکن هستند. بند 24 میلیون یورویی این بازیکن بعد از تابستان به 40 میلیون ارتقا پیدا می کند و به همین دلیل بارسلونا می خواهد که در همین تابستان کار انتقال تمام شود. مدیر برنامه خسوس از علاقه بارسلونا خبر دارد ولی پیشنهاد اولیه بارسا 24 میلیون نیست.


همچنین باشگاه بارسلونا فکر می کند که خرید این بازیکن نوعی ریسک است. به نظر می رسد که این بازیکن تبدیل به ستاره شود ولی او هنوز به اروپا نیامده است و ممکن است در آینده قیمتش کاهش پیدا کند.

از این رو بارسلونا 5 میلیون متغیر پیشنهاد کرده که بستگی به پیشرفت این بازیکن در اروپا دارد. صحبت ها هنوز در جریان است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اگر چه منابع نزدیک به این قرار داد از علاقه مندی باشگاه پالمیراس و گابریل خسوس از انتقال به بارسا خبر می دهد.

بارسلونا برای آینده روی این بازیکن سرمایه گذاری کرده است. با اینکه مربیان باشگاه متقاعد شده اند که او می تواند در زمان کوتاهی پیشرفت کند. هر چند احتمال خریدن این بازیکن به صورت قرضی و برگشتن او به پالمیراس بعد از یکسال، برای کاهش هزینه معامله لحاظ شده است.

در هر صورت، بارسلونا برای خرید یک بازیکن از بین بازیکنان برزیلی که در نظر گرفته شده، برای جانشینی نیمار خواهد جنگید.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:55

کلودیو براوو در حال حاضر همراه با تیم ملی کشورش در کوپا آمریکا به سر می برد. دروازه بان بارسلونا، در بازی مقابل آرژانتین، اشتباه بزرگی مرتکب شد. او همچنین بازی مقابل پاناما را بسیار بد به پایان رساند.

دوست نزدیک و صمیمی او - خولیو رودریگز - مربی دروازه بانان کولو کولو، با رسانه های شیلی مصاحبه ای داشته و توضیح داده است که در حال حاضر چه اتفاقی برای براوو رخ داده است: «کلودیو درباره سلامتی دخترش بسیار نگران است. چرا که حال او خیلی خوب نیست».

رودریگز همچنین افزود: «براوو حتی درباره بازی در کوپا آمریکا نیز تردید داشت. او به من گفت که بازی نخواهم کرد. او نگران است و همسرش نیز همین حال را دارد».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:54

پس از حذف زودهنگام برزیل از کوپا آمریکا، انتظار می رود آلوز روز دوشنبه برای انجام معاینات پزشکی باشگاه یوونتوس به تورین سفر کند.

پس از پرداخت مبلغ آزادی آلوز از سوی باشگاه ایتالیایی، این بازیکن مجاز است یک سال زودتر از پایان قرارداد خود، نیوکمپ را ترک کند. قصد او عقد قراردادی دو ساله پس از پایان رقابتهای کوپا آمریکا بود، در حالیکه برزیل خیلی زود کار خود را در این مسابقات تمام شده دید.

طبق ادعای روزنامه محلی اسپورت، آلوز برای انجام امور اداری خود و خداحافظی با باشگاه به بارسلونا برگشته است و پس از آن نیز در معاینات پزشکی یوونتوس حاضر خواهد شد تا به عنوان بازیکن این تیم به رسانه ها معرفی شود.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 20:17

نويسندگان

نظر سنجی

قهرمان این فصل چمپیونز لیگ کیست؟

خبرنامه